Izstopite iz množice, postanite sponzor

Podpiranje prireditev v obliki sponzoriranja, je eden izmed uspešnejših načinov tkanja novih poslovnih priložnosti oziroma negovanja obstoječih poslovnih partnerstev. Mreženje in osebna poznanstva so vedno bolj pomemben element pri sklepanju novih poslov.

Poleg usmerjene predstavitve ciljni skupini in kakovostne izrabe časa, ki ga boste namenili interakciji z udeleženci, si kot sponzorji prireditve gradite in utrjujete vašo prepoznavnost na slovenskem trgu. Hkrati pa vam prisotnost na dogodku omogoča izvajanje različnih aktivnosti, ki vam omogočajo takojšnjo povratno informacijo o vaših izdelkih ali storitvah…

Ne skrivajte se v ozadju, stopite v ospredje!  Za vas imamo pripravljene različne oblike sponzorskega sodelovanja. Skupaj z vami pa lahko razvijemo tudi pakete, prilagojene vašim aktivnostim in željam.

Za vse nadaljnje informacije glede sponzorstva kontaktirajte:

Polona Koštomaj, vodja razvoja in marketinga.
+386 41 809 032
polona@planetgv.si

VELIKI SPONZOR

 

SPONZOR

 

URADNA KAVA KONGRESA

 

URADNI VITAMINI

 

URADNA VODA KONGRESA

 

MALI SPONZORJI

 

Zakaj je dobro biti v naši družbi?

S Planet GV v zadnjih letih intenzivno sodelujemo, saj nam njihovi dogodki omogočajo dostop do novih poslovnih priložnosti in krepitev naše blagovne znamke.

Jana Colnar

Grow Adriatik d.o.o.

S Planetom GV sodelujemo že vrsto let in smo s sodelovanjem zelo zadovoljni.
Z izvrstno ekipo na Planetu vedno najdemo prave dogodke, kjer se moramo pojaviti, da se lahko podružimo s svojimi potencialnimi strankami. Dogodki so izvedeni profesionalno.

Helena Miš Šmalc, direktorica trženja

B2 IT

S podjetjem Planet GV sodelujemo na področju sponzoriranja dogodkov, ki so vsebinsko povezani z našo dejavnostjo, t.j. digitalizacija kadrovskih in delovnih procesov v podjetjih in organizacijah različnih velikosti. Na Četrti poti se zavedamo kompleksnosti tovrstnih procesov in tako kot so zahtevne stranke do nas, smo tudi mi do naši partnerjev, vse z namenom doseganja pozitivnega ugleda in učinkovitih prodajnih rezultatov. Ker vsebinski marketing temelji na dobri vsebini, je vključevanje sponzorjev v programski del dogodkov ključnega pomena za gradnjo dolgoročnega sodelovanja, še posebno, če so vsebine strokovne in ne komercialno usmerjene. Tega se na Četrti poti zavedamo, zato smo s Planetom GV hitro našli skupni jezik in se veselimo sodelovanja še v prihodnje.

Katja Kavčič, vodja marketinga

Četrta pot, d.o.o., Kranj