• 8.00

    1

    Sprejem in registracija

  • 9.00

    2

    Otvoritev Kongresa ADMA

    Polona Koštomaj

    poslovna direktorica Planet GV

  • 9.15

    3

    Kako ostati stabilen, da si lahko fleksibilen?

    Karmen Pangos

    coachinja, mentorica in poslovna trenerka

    Prikaži več

    Hitre in nepredvidljive spremembe zahtevajo stabilne posameznike in fleksibilne rešitve. Spremembe nas vedno znova premaknejo v čustveno potovanje, ki v nas izzove mnogo vprašanj, eno pa še posebej pogosto: Ali zmorem? Nikoli ne izpustite moči, ki jo nosite v sebi. Osredotočite se na tisto, kar lahko kontrolirate. Verjemite vase, v svojo vrednost, svoje potenciale in močne plati. Znotraj vas je strast, ki vam pomaga premakniti lastne meje, ker drugih ni. Vaša vrednost je tista, ki naj govori o vas in ne dovolite si, da vam jo postavljajo drugi. Tu je vaša moč, vaša stabilnost in odpornost na vse kar se dogaja okoli vas. Voditi sebe je privilegij in odgovornost, ki je dana vsakemu od nas.

  • 10.00

    Uspešni v novi (ne)normalnosti

    Maja Remic

    vodja razvoja strank, Leadbacker

    Prikaži več

    Nič več ni tako kot je bilo. Dobesedno. Pandemija, vojna, podnebna in energetska kriza, težave z oskrbnimi verigami, koreniti tehnološki preboji, hitre spremembe na trgu,…. Vse te disrupcije že povzročajo dolgoročne in nereverzibilne posledice. Na individualni ravni se to odraža na počutju posameznikov, neprestanem spoprijemanju s spremembami, izzivi usklajevanja poklicnega in zasebnega življena ter nujnem vsakodnevnem učenju. Na organizacijskem nivoju pa na osredotočanju na ljudi, nove oblike dela, povezavi individualnega poslanstva z organizacijskim, težnji po izgradnji močne kulture in vpeljavi modelov učenja, ki nas opremijo za delo v stalno spreminjajočih se okoliščinah. Ste pripravljeni?

  • 10.45

    Odmor

  • 11.15

    1

    Moj odziv je moja odgovornost

    Špela Munih Stanič

    trenerka komunikacije, strokovnjakinja za vodenje in dvig zavzetosti, AGILIA d.o.o.

    Prikaži več

    V spreminjajočem se okolju smo soočeni z različnimi situacijami, tudi neugodnimi. A to še ni razlog za osebno nezadovoljstvo ali nespoštljivo komunikacijo z drugimi. Razumevanje, kako drugačni smo in od česa so odvisni naši odzivi zmanjšuje konfliktnost in stres v vseh situacijah ter gradi odnose. Veste, kako deluje vaš um? Kako filtrirate in interpretirate informacije in dogodke iz okolja? Lahko vplivate na druge? Do kam seže vaša odgovornost? Zakaj spremembe niso za vse enako težke? Okrepite svojo čuječnost. Vzemite platno in škarje v svoje roke!

  • 12.00

    Zakaj je dobro, da nam čimprej spodleti?

    Janja Milič Velkaverh

    svetovalka za dvig agilnosti in kreativnosti, soustanoviteljica AGILIA, svetovalno izobraževalnega centra

    Prikaži več

    Ste že slišali za »Design Thinking« – eno najbolj »vročih« tehnik inoviranja, ki prihaja iz Silicijeve doline? Gre za agilno, fleksibilno metodo razvoja produkta ali storitve, osredotočeno na uporabnika. Spodbuja hitre inovacijske cikle in učenje na napakah. »Doživi čimprej neuspeh, da hitreje uspeš!« je slavni citat »očeta« te metode, ki lepo ponazarja agilno razvojno miselnost. Preverili bomo, kako lahko bistvo te agilne miselnosti prenesemo tudi v vaše organizacije. Zaradi svoje prilagodljivosti in učinkovitosti se namreč vse bolj širi iz »start up« podjetij in digitalne industrije, in se uveljavlja tudi v drugih panogah, večjih kooperacijah in celo v javni upravi.

  • 12.45

    Kosilo

    Prikaži več

    Lepi spomini so povezani z dobro hrano! Zabava za vaše brbončice je organizirana v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife.
    Le-ta ponuja različne možnosti, ki bodo zadovoljile številne okuse, da boste na popoldanskih predavanjih lačni le novih znanj.

  • 14.00

    4

    Nove (spletne) prevare s starimi psihološkimi triki

    Boštjan Koritnik

    asistent in raziskovalec na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, podžupan mestne občine Ljubljana

    Prikaži več

    Po ocenah Zveznega raziskovalnega urada (FBI) v ZDA se je obseg škode iz naslova t. i. romantičnih prevar v zadnjih letih povečal za 70-odstotkov. Samo v ZDA je ta v letu 2021 obsega 547 milijonov evrov, a po vseh ocenah je to zgolj vrh ledene gore. Kakšne so pojavne oblike, na kaj morate pri uporabi aplikacij za zmenke (ali sicer v realnem življenju!) paziti in zakaj do »nasedanj« prihaja, bo na letošnji ADMI pojasnil raziskovalec tega področja na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani Boštjan Koritnik. Ob tem bo razbil nekaj mitov spletnih in/ali romantičnih prevar: da se to lahko zgodi samo neizobraženim, omejeno (čustveno/socialno) inteligentnim ali da se dogaja predvsem ženskam, prevaranti pa so moški. Zakaj tako mislimo in zakaj to ne drži – ne zamudite!

  • 14.30

    Distrakcije, produktivnost in zadovoljstvo skozi flow stanje

    Jaka Oman

    flow strokovnjak in FRC Flow Coach

    Prikaži več

    Med količino distrakcij in produktivnostjo je zelo velika korelacija. To je nesporno dejstvo. Kar pa je danes manj znano, pa je povezava med distrakcijami, produktivnostjo in flow stanjem, ki je optimalno stanje naše zavesti. Zadnja dognanja nevroznanosti nam danes dajejo orodja, s katerimi lahko zelo učinkovito upravljamo s flow stanjem, kar pomeni, da smo v flow stanju lahko več časa kot dosedaj. Posledično pa to vodi v manj distrakcij, večjo produktivnost in tudi večjega zadovoljstva na našem delovnem mestu. Možnosti upravljanja flow stanja, ki jih boste pridobili na tem predavanju, pa so poleg vas lahko zelo uporabne tudi razumevanje razpoloženja in potreb vašega vodstva.

  • 15.15

    Odmor

  • 15.30

    Govori in inspiriraj!

    Polona Požgan

    mednarodno certificirana managerka delovne sreče

    Prikaži več

    Nikoli več ne boste o komunikaciji in tem, kako (ne)nadarjeni sta zanjo, razmišljali, kot ste do sedaj. V navdihujočem predavanju boste usvojili zakonitosti dobrega govora in spoznali, da se prepričljiv, učinkovit govornik skriva prav v vsakem izmed nas. Izvedeli boste kako poskrbimo, da govoriti, da bo vaše sporočilo slišano, kaj so osnove neverbalne komunikacije,
    kako zmanjšamo tremo in strah pred javnim nastopanjem. Po predavanju boste postali samozavestni govorniki v vseh življenjskih situacijah, poslovnih in zasebnih.

  • 16.30

    Podelitev nagrade ADMA odličnost leta

    Prikaži več

    Priznanje ADMA ODLIČNOST LETA je prestižno priznanje, s katerim izpostavimo in nagradimo uspešne in perspektivne posameznike, ki delujejo na področju podpore menedžmentu, posameznike, ki gradijo in povezujejo odnose na ravni celotne organizacije ter vse tiste, ki pomembno prispevajo k uspešnosti le-te. Razlasili bomo letošnjo prejemnico/prejemnika nagrade in ga bolje spoznali v kratkem pogovoru.

  • 17.00

    Somersby mreženje

    Terasa GH Bernardin
    Prikaži več

    Čas za praznovanja in povezovanja je pomemben – privoščite si odmor s kapljico osvežujočega optimizma. Ustvarite nova poznanstva in utrdite obstoječa na Somersby druženju na prenovljeni terasi Grand hotela Bernardin.

  • 20.30

    ADMA zabava »Rise and shine«

    News Cafe, Obala 4f, Portorož
    Prikaži več

    Sprostite se po napornem dnevu učenja in vaše poslovno mreženje popeljite na novo raven. Pridružite se nam na nepozabni noči praznovanja in povezovanja. Čaka vas glasbeni gost presenečenja!

    Spustite svoje lase in zavore ter se prepustite noči plesa, živahne glasbe in nepozabne energije poslovnih prijateljev iz celotne
    Slovenije. Nobena zabava ni boljša kot ADMA zabava! Vstanite in zasijte na večerni ADMA zabavi, ki bo potekala v lokalu News Cafe, le kratkih 400m hoje od lokacije konference.

  • 7.00

    1

    Dobrodelni tek ali pohod

    Več o predavanju

    Tudi letos bomo s hojo in tekom iz Portoroža v Piran prispevali k lepšemu jutri. Pridružili smo se projektu Treecelet, ki je največji slovenski projekt za sajenje dreves pri nas in po svetu. Treecelet je projekt z misijo ustvarjanja pozitivnega učinka na svet s pomočjo sajenja dreves. Z nakupom štartnine, ki znaša 10 eur, boste posadili 15 dreves in prejeli personaliziran certifikat.

  • 9.00

    2

    Osebna agilnost: ključna kompetenca v negotovem okolju

    doc. dr. Živa Veingerl Čič, Doba fakulteta

    visokošolska učiteljica, Doba fakulteta

    Prikaži več

    Spopadanje s spremembami je eden največjih osebnih izzivov našega časa. Svet se trajnostno in temeljito spreminja,  medtem ko osebna sposobnost spreminjanja postaja osrednji dejavnik kariere. Osebna agilnost je torej ena od ključnih kompetenc, ki jih kot zaposleni potrebujemo za uspeh in uspešno  krmarjenje med izzivi  negotove prihodnosti. V okviru predavanja boste spoznali kaj odlikuje agilne zaposlene, kaj je mentalna agilnost in kako vaše sposobnosti prilagajanja razmišljanja podpirajo vašo odpornost na spremembe. Pomagala vam bom odkriti vaše osebne “fiksne miselne pasti”, ki vam preprečujejo, da bi delovali z miselnostjo rasti. Za zaključek pa bom podala tudi priporočila in praktične nasvete, ki vam bodo lahko koristili
    pri krepitvi vaše osebne agilnosti.

  • 9.45

    Radost negotovosti

    dr. Urban Kordeš

    profesor kognitivne znanosti na Univerzi v Ljubljani

    Prikaži več

    Predavanje z drugega vesolja: vesolja kognitivne znanosti – znanosti o čustvih, (tavajočih) mislih, možganih, odločanju, zaznavanju in zavedanju. Znanosti, ki v zadnjem času razkriva zmotnost naših predstav o tem kaj je resnično; predstav o tem kako spoznavamo svet in ljudi okrog sebe. Urban si je zastavil nalogo, da vam spodmakne izpod nog trdna tla vsakodnevnega občutka, da “vemo za kaj gre”. Poskušal bo pokazati, da stoji vera “samo v tisto, kar vidim” na majavih nogah, ker opazimo večinoma le tisto, kar pričakujemo. Predavanje bo poskušalo opozoriti na zaznavne “mehurčke,” ki jih pogosto zamenjamo za resničnost. Zastavili si bomo vprašanje: kako spoznati tisto, česar – ne le, da ne vemo, ampak ne vemo, da ne vemo?

    Opozorilo:
    Spoznati kako malo vemo o svetu, drugih in sebi je pomembno. Takšno spoznanje odpre okence za novo, za kreativno; okence za vpogled skozi stene našega mehurčka. Včasih nam lahko celo reši življenje. Ni pa vedno prijetno. Veliko vprašanje je torej: kako udobno – morda celo radostno – plavati v razburkanem morju negotovosti?

  • 10.15

    Odmor

  • 10.45

    Uporabite OKR za doseganje strateškega potenciala vaše organizacije

    Jenny Herald
    Prikaži več

    Hitrost, negotovost in zapletenost današnjega okolja so neizprosni. Sile, kot so globalizacija, tehnologija in količina podatkov, vplivajo na delovanje podjetij. Tržni pretresi ustvarjajo turbulentna poslovna okolja. Samo v zadnjih dvajsetih letih smo izkusili gospodarsko in finančno krizo ter svetovno pandemijo.
    Organizacije morajo pričakovati in se odzvati na motnje in spremembe v panogi, da ostanejo relevantne. Poudariti morajo tudi prilagodljivost, da povečajo svojo verjetnost uspeha.
    V predavanju boste spoznali osnove izvajanja prilagodljive strategije, se naučili kako vpeljati izvajanje prilagodljive strategije za poslovno kompetenco in kako uporabiti OKR za doseganje strateškega potenciala vaše organizacije.

  • 11.00

    Preddverje – vzporedni program

    Literarna urica z Marico Androjna: Kako s poezijo obogatiti posel

    Pogovor vodi Slavica Bučan
  • 11.15

    Uspešno upravljanje likvidnosti podjetja

    Klementina Zupančič Maver

    Direktorica podjetja SOLTER d.o.o.

    Prikaži več

    Likvidnost podjetja postaja vse bolj ena od TOP prioritet vsakega podjetja. Ponekod je za izterjavo v podjetju zadolžena komerciala, ponekod tajništvo, morda računovodstvo, ponekod pa sam direktor.
    Klementina bo na dogodku predavala o prednostih in učinkih tretje osebe, ki jo v izterjavo vključi podjetje, ki začuti, da je zašlo v slepo ulico pri izterjavi svojih terjatev. Predavala bo o predsodnih in sodnih fazah izterjave, predstavila bo način vključitve tretje osebe v izterjavo, skupaj pa bomo skušali razbiti mite o sami izterjavi.

  • 11.45

    2

    Digitalizacija poslovnih procesov

    Aleksander Bastl

    direktor, BASS d.o.o.

    Prikaži več

    Brezpapirno poslovanje je postalo potreba in tako je digitalizacija procesov stopila tudi v ta segment.
    Največji pospešek nam je vsem dala Covid epidemija, ko so vsaj delno digitalizirana podjetja poslovala naprej, ne digitalizirana pa so se praktično ustavila. Vstop v svet digitalizacije zajema vse zaposlene vključno z upravo podjetja, potrebno pa je iti po korakih, da tako digitalizacija predstavlja logične evolucijske korake v poslovanju in ne revolucije. Skozi predavanje si bomo ogledali primere dobre prakse in spoznali kako skupaj uspešno doseči željeni cilj.

  • 12.15

    3

    Kosilo

    Prikaži več

    Lepi spomini so povezani z dobro hrano! Zabava za vaše brbončice je organizirana v restavraciji Grand Hotela Bernardin, kjer vas čaka okusen polni samopostrežni bife.
    Le-ta ponuja različne možnosti, ki bodo zadovoljile številne okuse, da boste na popoldanskih predavanjih lačni le novih znanj.

  • 13.30

    Pametne zgodbe za pametna vodstva

    Goran Novkovič

    urednik in novinar

    Prikaži več

    V današnji komunikacijski džungli je vsakdo novinar. Vsak od nas lahko objavlja. A objave  morajo biti danes kredibilne in atraktivne, če želimo, da so prepričljive in opazne. Toda, koliko ljudi, podjetij in organizacij obvlada veščine komuniciranja z javnostmi? Koliko podjetij zna izluščiti ključne poante za posamezne ciljne skupine? Nismo več v piarovski niti v marketinški dobi. Danes smo v novinarski dobi, ko storytelling* in vizualizacija štejeta bolj kot kdajkoli v preteklosti. Komercialnega se otepamo. Čas je za pristna sporočila. Kako jih izluščiti v pametne zgodbe? S treningom.

  • 14.15

    5

    Postkovidski bonton na delovnem mestu

    Irena Potočar Papež

    predavateljica, avtorica knjig in moderatorka

    Prikaži več

    Nove razmere in delovni (tudi domači) pogoji prinašajo nova pravila ter priporočila. Spremembe zahtevajo odgovore na novonastala vprašanja.

    • Je rokovanje še primerno?
    • Si pri sestanku na daljavo nastavimo eno od ozadij, ki jih ponujajo platforme, ali pustimo
      realno ozadje?
    • Na kaj moramo biti še posebej pozorni pri postkovidskemu bontonu na delovnem mestu?
    • Katere so najpogostejše napake pri komuniciranju na daljavo s področja bontona?

    Marsikatero novost bomo v organizacijah vnesli v poslovni kodeks. Bodite soustvarjalci tovrstnega pravilnika v svojem delovnem okolju. Osnutek bomo naredili skupaj. Tudi s to izkušnjo, ki jo je v naše življenje naplavilo »kovidsko obdobje«, lahko oplemenitimo svoj odnos do sebe, sočloveka in okolja, katerega del smo. A naj vam prišepnem – spoštovanje, profesionalnost, odgovornost, integriteta … še vedno ostajajo na vrhu lestvice, po kateri se vzpenjamo do uspehov ter zadovoljstva na zasebnem in poslovnem odru življenja. Vnesimo vse to tudi v spremenjeni bonton.

  • 15.00

    6

    Odmor

  • 15.15

    7

    Žvižgači – ne samo zakonska obveza temveč tudi korist podjetja

    Rok Pavlin

    pravnik, direktor prodaje, predavatelj

    Več o predavanju

    Do sedaj smo poznali žvižgače bolj kot odmevne domače ali tuje novice iz medijev. V začetku leta je pri nas pričel veljati Zakon o zaščiti prijaviteljev (žvižgačev) (ZZPri), ki najprej od javnega sektorja in velikih podjetij, kasneje pa tudi manjših, zahteva določeno ravnanje. Kaj je zakonska obveza, je v glavnem večini že znano.

    Bolj pomembno pa je, da so žvižgači v okolju, ki je varno za ljudi, ki prijavijo nepravilnosti, organizaciji v korist. Potrebujejo prave kanale, prava sporočila s strani vodstva in zaupanja vredno osebo, ki bo njihove prijave obravnavala. Na podlagi dobrih praks v tujini in prvih izkušenj tudi pri nas si bomo ogledali te koristi, ki jih žvižgači lahko prinesejo organizaciji.

  • 15.45

    8

    Kako biti v redu?

    Aljoša Bagola

    priznan predavatelj, slovenski kreativni direktor desetletja in avtor knjižnih uspešnic

    Prikaži več

    Živimo v posebnem obdobju v zgodovini, kjer bridko ugotavljamo, da naše dobro počutje in tehnologije »na steroidih« ne sobivajo najbolje: trpimo za odvisnostjo od digitalnih vsebin, za potrtostjo, preutrujenostjo in izgorelostjo, neusmiljeno nas pa izčrpavajo tudi vedno slabši odnosi, ki so – še posebej na družbenih omrežjih – prepredeni s sovražnostjo in negativnostjo.

    Predavanje razkriva zaodrja delovanja sodobnih tehnologij in omogoča prepoznavanje zank in pasti, s katerimi ugrabljajo našo pozornost in nas izčrpavajo dragocene energije. Spoznali bomo, zakaj pretkano vsiljena pričakovanja onemogočajo naše zadovoljstvo in radost. Razumeli bomo, zakaj je odlagati telefon in se ne meniti TV daljinca dobra praksa za biti mirnejši in bolj zadovoljni s samimi sabo in svetom okoli sebe. Ker se bomo zamislili nad nezavednim in rutiniranim ravnanjem ter škodljivimi avtomatizmi, bomo lahko sprejemali boljše odločitve in si privzgojili navade, ki nas ne bodo več ropale dragocene energije.

  • 17.00

    Zaključek drugega dne

  • 17.45

    10

    ADMA skok v morje

  • 19.30

    11

    VIP večerja s seminarjem “Bonton na poslovnem druženju”

    Irena Potočar Papež

    predavateljica, avtorica knjig in moderatorka

    Prikaži več

    Bonton je bonbon pri poslovnem obedu. Bonton oziroma uglajeno obnašanje odraža našo osebno in poslovno odličnost. S poznavanjem in z upoštevanjem tovrstnih pravil (so)ustvarjamo boljše možnosti za uspešno sodelovanje in življenje nasploh. Ne le v pisarni, ampak tudi v nekoliko bolj sproščenem okolju ob poslovnem obedu.
    Ob čudovitih okusih, v katerih bodu uživale vaše brbončiče, boste prejeli tudi odgovore na vprašanja o bontonu na poslovnem druženju v restavraciji:

    • Lahko ženska prva vstopi?
    • Kam odloži ženska torbico v restavraciji?
    • Telefon – okras ali nujno zlo?
    • Ojoj, koliko hodov! Kateri pribor uporabim najprej?
    • Lahko zavrnem alkoholno pijačo?
    • Je žlička ob kavi lahko hkrati lizika?

    Naj bo naše druženje za mizo priložnost za kakšno novo znanje, spoznanje ali zgolj za dobro voljo in samozavestno počutje.

  • 20.30

    12

    ADMA Salsa party

    News Cafe, Obala 4f, Portorož
    Prikaži več

    Poslovno mreženje je lahko nadvse zabavno! Pridružite se nam v noči ritma, energije in zabave! Izkušeni učitelji salse vas bodo vodili skozi korake in vam pomagali, da boste na plesišču blesteli. Doživite živahno kulturo salse in preživite noč v duhu latinskih utripov. Ne glede na to, ali ste začetnik ali izkušen plesalec, je ADMA zabava salsa odlična priložnost za sprostitev in povezovanje. Čaka vas nepozaben večer salse, zato vzemite svoje plesne čevlje in se nam pridružite na večeru čistega veselja! Zaokrožite svoja kongresna doživetja in ustvarite spomine, ki bodo trajali celo življenje.

V soboto se bo dvorana Europa razdelila na 4 dele oz. 4 ločene dvorane, ki bodo namenjene različnim področjem delovanja oziroma razvoju veščin.

Svoje mesto si lahko zagotovite le na enem od štirih možnih sklopov. Izbrani sklop, ki se ga boste udeležili na Kongresu ADMA 2023, vpišite ob oddaji prijave med opombe.

  • 7.00

    Jutranja joga

  • 9.00 - 12.30

    DOBRO POČUTJE NA DELOVNEM MESTU

    09:00 – 10:30
    Kako sta samomotivacija in osebna rast povezani? 
    Vodi: Erika Križnar

    Prikaži več

    Vsak se kdaj znajde v situaciji, ko izgubi ali mu pade motivacija, je brez volje, brez energije, živi na avtopilotu in se ne premakne. Temu pogosto sledi odlašanje nalog in slabo razpoloženje, ki se širi kot virus. Kaj lahko sam naredim, da bo  drugače? Kje najti zagon in kako pridobiti motivacijo nazaj?

    10:30 – 11:00
    Odmor

    11:00 – 12:30
    Bolje kot počivate, bolje boste delali!
    Vodi: Mag. Mateja Videčnik

    Prikaži več

    Ste tudi vi med tistimi, ki so visoko storilni in učinkoviti, a kljub osemurnem spancu še vedno kronično utrujeni? Morda je to zato, ker ne poznamo prave moči in pomena počitka. Na delavnici bomo lahko preverili, kakšen je naš odnos do počitka in kakšna prepričanja nas okoli počitka ovirajo.
    Večina počitek enači z ležanjem na kavču in gledanjem TV, a počitek je mnogo več. Sprehodili se bomo skozi 7 vrst počitkov in ugotovili, kakšen počitek je za nas najbolj primeren. Ob zaključku bomo opremljeni tudi z napotki in nasveti, kako v svoja (pre)zaposlena življenja vnesti več pravega počitka. Kajti velja, bolje kot počivamo in se regeneriramo, bolje bomo delali!

  • 9.00 - 12.30

    AGENTI SPREMEMB

    09:00 – 10:30
    Kako podati povratno informacijo nadrejenemu?
    Vodi: Karmen Pangos

    Prikaži več

    Komunikacija poteka ves čas, komuniciramo tudi takrat, ko ne govorimo. Velja, da tisti, ki govori želi nekaj sporočiti ni pa rečeno, da so informacije, ki smo jih podali tudi sprejete tako, kot bi si želeli. Še posebej lahko to do izraza pride takrat, ko podamo povratno informacijo svojemu nadrejenemu. Kako smo lahko pri tem bolj učinkoviti? Pri tem nam lahko pomaga poznavanje in razumevanje različnih tipov osebnosti, katerih posledica so njihova vedenja in reakcije v komunikaciji. Če jih poznamo, jih lahko prepoznamo tudi pri svojih nadrejenih in to nam je v izjemen suport v učinkoviti komunikaciji z njimi. Spoznajmo jih skupaj. Pobarvali jih bomo v barve in našli lastnosti, ki jih najbolje opišejo.

    10:30 – 11:00
    Odmor

    11:00 – 12:30
    Osnove ciljev in ključnih rezultatov (OKR): teorija in praksa
    Vodi: Jenny Herald

    Prikaži več

    Okvir za določanje ciljev in ključnih rezultatov (OKR) je postal priljubljen, odkar ga je predstavil Intelov izvršni direktor Andy Grove. Tvegani kapitalist John Doerr ga je kasneje populariziral v svoji uspešnici New York Timesa Izmeri, kar je pomembno.

    Na delavnici boste:

    • spoznali kaj so OKR in kako lahko pomagajo omogočiti izvajanje prilagodljive strategije,
    • ugotovili, kaj je dober OKR,
    • oblikovali svoj OKR in vadili tehnike poravnave,
    • pregledali pogoste napake OKR, da se jim boste lahko izognili,
    • konceptualizirali uspeh implementacije OKR.
  • 9.00 - 12.30

    USPEŠNE EKIPE V ZDRAVSTVU

    09:00 – 10:30

    Zdravstveni delavec kot posameznik v timu

    Vodi: Brane Recek

    Prikaži več

    Osredotočili se bomo na razvoj ključnih veščin za gradnjo pozitivnih odnosov v zdravstvu med pacientom in sodelavci na delovnem mestu. Naučili se bomo, kako graditi medsebojno sodelovanje – zdravnik, medicinska sestra, administrator in izkazovati spoštovanje med seboj in do pacientov, kar bo vodilo do bolj produktivnega in uspešnega timskega dela. Prav tako se boste seznanili s svojo vlogo v timu in kako jo lahko izboljšam kot posameznik, ter kako se soočiti s težavami, ki se pojavijo v odnosih na delovnem mestu. Delavnica bo vključevala interaktivne vaje in delo v skupinah, da bom lahko preizkusil svoje novo pridobljene veščine v praksi. Imeli boste tudi priložnost delati z mentorjem, ki vam bo pomagal pri razumevanju in implementaciji teh konceptov v vaše vsakodnevno delo. Skupaj bomo gradili znanje in veščine, ki bodo koristile tako vam, kot celotnemu zdravstvenemu timu.

    10:30 – 11:00
    Odmor

    11:00 – 11:45
    Lahkotno skozi turbulentna obdobja

    Vodi: Lea Mikl

    Prikaži več

    V sklopu delavnice boste spoznali lahkotnost življenja z orodji, ki vam bodo v doprinos tako v ambulantah ali na oddelkih kot v zasebnem življenju. Spoznavali bomo tehnike, ki nam bodo pomagale skozi turbulentne trenutke na delavnem mestu. Kaj pa, če zaradi tega znanja do turbulence sploh ne pride? Ste pripravljeni slišati, kako enostavno je lahko delovanje in komunikacija med sodelavci v timu in pacienti in kaj če je namen delovanja zabavati se?

    11:45 – 12:05

    Finančni in prostorski prihranek pri hrambi zdravstvene dokumentacije s pomočjo DMS sistema 

    Vodi: Nežika Erzetič Drnovšek

    Prikaži več

    Stereotip togih arhivov zdravstvene dokumentacije pacientov vam bomo predstavili skozi prizmo različnih stališč. Bolj kot sama zakonodaja in kulturni pomen arhivskega gradiva nas bo zanimal finančni prihranek pri varni e-hrambi dokumentarnega in arhivskega gradiva.
    Na delavnici boste na konkretnem primeru izvedeli, na kakšen način predstaviti varno e-hrambo vodstvu bolnišnice, da se je to odločilo za investicijo varne e-hrambe v sklopu DMS sistema, s kakšnimi težavami so se srečevali pri izvedbi projekta ter s kakšnimi težavami se soočajo sedaj, po enemu letu delovanja DMS sistema.
    Ugotovili boste, da sodobni arhivi niso samo zelo zanimivi, ampak lahko predstavljajo tudi velik finančni prihranek, morda celo poslovno priložnost.

  • 9.00 - 12.30

    TEHNIKE ZA OBVLADOVANJE STRESA

    09:00 – 10:30
    Kako si lahko pomagamo sami?

    Vodita: Nataša Petavs in Dejan Žuna

    Prikaži več

    Včasih ni možno odstraniti vzroka stresa. Takrat se je pomembno znati na stres prilagoditi in uporabiti učinkovite načine, da se čim prej vrnemo v stanje umirjenosti in sproščenosti. Na praktični delavnici se bomo sprehodili čez široko paleto različnih pristopov, s katerimi si lahko pomagamo sami. Simptome in znake stresa bomo sprostili s preprostimi gibalnimi aktivnostmi, ki ne zahtevajo veliko znanja, ne vzamejo veliko časa in so vedno na dosegu roke. Raziskovali bomo kako lahko v svoj prid uporabimo dih, kako si lahko namenimo trenutke kakovostnega zavestnega sproščanja, da nam obnovijo moči in nas napolnijo z vitalno energijo ter kako lahko v svoj vsakdan vpeljemo čuječnost in meditacijo. Razvili bomo orodja, s katerimi se lahko samopodpremo.

    10:30 – 11:00
    Odmor

    11:00 – 12:30
    Kako se lahko medsebojno podpremo?

    Vodita: Nataša Petavs in Dejan Žuna

    Prikaži več

    Na stres se lahko učinkovito prilagodimo tako, da poiščemo protiuteži, s katerimi učinke stresa uravnovesimo. Na delavnici se bomo razstresili na telesni, energetski, čustveni in mentalni ravni. Pri tem nam bo pomagalo povezovanje z drugimi. V zavedanju, da nismo sami, se bomo medsebojno podprli. Dovolili si bomo izraziti čustva, ubesediti svoje notranje doživljaje, občutiti hvaležnost. Energetsko se bomo napolnili in si pomagali sprostiti tiste telesne napetosti in zakrčenosti, ki se zgoščajo v zgornjem predelu hrbta, ramenih in vratu. V parih in manjših skupinah bomo drug drugemu najprijetnejša opora.

  • 12.30

    Zaključek kongresa

Vzporedni program – ČETRTEK, 19. 5.

  • 10.00

    Je pravopis res tako zapleten?

    Katja Vidmar

    Profesorica slovenščine, učiteljica plesa

    Prikaži več

    Kaj vse pišemo skupaj in kaj narazen? Kje stoji vejica? Kaj pišemo z veliko in kaj z malo začetnico? Zakaj nekatera besedila niso razumljiva in logična?

    Najbrž si vsakdo postavlja podobna vprašanja, če se vsakodnevno srečuje s takimi problemi in mora pisati dopise, odgovarjati na spletno pošto in objavljati obvestila. Odgovore iščemo na spletu in velikokrat se zgodi, da smo zmedeni, ker je odgovorov več ali pa si nasprotujejo. Kako torej napisati pravopisno čim bolj natančno in ustrezno besedilo, da bomo z njim dosegli svoj namen?

    Na delavnici bomo osvetlili nekatere najbolj pogoste pravopisne težave – veliko začetnico, pisanje skupaj in narazen, ločila, zapis besed, pregledali vaše poslane dopise in opozorili na napake ter poiskali predloge, kako izboljšati besedila, da bodo učinkovita.

  • 14.45

    Pisarniška razgibalnica – sede na stolu do telesa, ki vas podpira pri delu

    Katja Gaber Vodopivec

    Fizioterapevtka

    Prikaži več

    Delo na računalniku ali s pisalom v roki vas prej ali slej potegne v prisilno držo, v položaje, ki za vaše telo niso prav nič prijetni. Že med delovnim časom običajno traja več ur, sedenju pa se ne izognemo niti v prostem času.

    Čaka vas praktična delavnica, kjer boste začutili na lastnem telesu, kako lahko na hiter, enostaven in zelo učinkovit način poskrbite zase kar med delom. Na pisarniškem stolu, v običajnih oblačilih, brez dodatnih pripomočkov.

    Ta praktična izkušnja lepo dopolnjuje sobotno predavanje ‘Skrb za telo pri sedečem delu’. S Kongresa ADMA boste odšli pripravljeni na vse nadaljnje sedeče podvige!

  • 13.40

    Plesalnica

    Katja Vidmar

    Profesorica slovenščine in učiteljica plesa

    Prikaži več

    Plesalnica je namenjena ženskam in moškim, ki preprosto radi plešejo – vedno in povsod. Plesali bomo različne plesne zvrsti; cha cha cha, salso, bachato, mambo, pop, tango … Izberemo glasbo, ki nam je všeč, sestavimo koreografijo in že plešemo – pri tem pa uživamo, se sprostimo in naredimo hkrati še nekaj za svoje telo in zdravje.

    Na začetku Plesalnice se plesno ogrejemo, potem pa se naučimo preproste koreografije na znane skladbe in zaplešemo.

  • 14.45

    2

    Telesno ravnovesje (gibanje, spanje, hrana)

    Tanja Želj

    Profesorica športne vzgoje in trenerka pilatesa

    Prikaži več

    Vse živo ves čas stremi k ravnovesju. V človeškem telesu so slikoviti prikaz dobrega ravnovesja žleze z notranjim izločanjem, ki izločajo hormone. Vrednosti hormonov morajo biti vsaj v sredini referenčnih vrednosti, da smo zdravi. Ravnovesje rušimo z nezdravim načinom življenja in dela. Prvi korak k dobremu telesnemu ravnovesju je zagotovo dobra osnova, kamor spadajo spanje, gibanje in prehrana.


    Na srečanju bomo spoznali kratke, enostavne, a učinkovite napotke, kako poskrbeti za svojo dobro osnovo. Napotke boste lahko takoj uporabili v praksi.

Vzporedni program – PETEK, 20. 5.

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Moderator Kongresa ADMA

Mario Galunič

Mario Galunič pravi, da je televizijsko delo njegova usoda in življenje. Na TV Slovenija je začel delati že med študijem kot novinar. Kmalu so ga povabili v razvedrilni program kot voditelja in mu zaupali vodenje družinskih večernih oddaj (Nedeljskih 60, Zoom, Mario, Spet doma, Moja Slovenija, Joker). Do danes je vodil več kot 600 oddaj, a njegovo delo ni samo to. Je tudi urednik oddaj, pogosto pa vodi celotno kreativno ekipo. To počne zelo rad, a televizija ni vse, kar je, kar zna ali zmore. Po izobrazbi je profesor slovenščine in jezikovna izobrazba mu neskončno koristi in pomaga, da je pri svojem delu suveren in samozavesten. To velja tudi za posebne dogodke, ki jih vodi ali povezuje in kjer lahko v polni meri zaživijo vse veščine, ki se jih je naučil v svoji karieri.