
Fotoutrinki z ADMA prireditve 2020
Preberite več
Kongres ADMA že več kot tri desetletja povezuje administrativne menedžerje, ki skrbijo, da ključni procesi v organizacijah potekajo utečeno in učinkovito.
Pod okriljem blagovne znamke ADMA skupaj z vrhunskimi strokovnjaki razvijamo veščine za učinkovito podporo menedžmentu. Program kongresa že tradicionalno sestavljajo trije stebri: strateškost, učinkovitost in uravnoteženost.
Naučili se bomo, kako biti fleksibilni in ostati stabilni, kako narediti več v krajšem času, si rezervirati en “kos” časa za delo na pomembnih nalogah in slediti seznamu pomembnih opravil v poplavi rutinskih nalog.
Za zagotovljen uspeh v novih (ne)normalnih časih pa bomo pogledali novosti v računovodskih temah, poskusih (spletnih) prevar, ki se jim želimo na daleč izogniti, bontonu v postkovidnem času in ne nazadnje tudi tehnike za kakovosten počitek, da boste delali bolje in osebno rastli – postali močnejši od sprememb.
Programska direktorica znamke ADMA
Direktor Planet GV
Urednica revije ADMA
Osebna asistentka Smiljana Morija
Predsednica Združenja zdravstvene administracije Slovenije
Vodja Enote za zdravstveno administracijo, UKC Maribor
Tajnica Krka, d.d.
13. februar, 9. april, 3. september, 5. november
Pridobite neomejen dostop do vsebin, ki skrbijo, da ključni procesi v organizacijah potekajo utečeno: www.adma.si/vclani-se