
Fotoutrinki z ADMA prireditve 2020
Preberite več
Trideset let izkušenj in grajenja odnosov z gosti, bralci, oboževalci in nastopajočimi nas je pripeljalo do tega, da se lahko pohvalimo z dejstvom, da je Kongres ADMA postal najkakovostnejša izbira za vse, ki delujejo na področju poslovne podpore. ADMA je blagovna znamka, ki povezuje vse, ki verjamejo, da je učinkovita podpora nepogrešljiv del uspešnih poslovnih organizacij.
Delovna mesta v poslovni podpori so bila v novem tisočletju deležna korenitih sprememb. Informacijska tehnologija je drastično posegla v njihove delovne procese, povečal se je nabor delovnih nalog, zaposleni v podpori menedžmentu pa so začeli prevzemati tudi vedno večjo odgovornost na delovnem mestu. Učinkovita podpora predstavlja pomemben člen, ki gradi in povezuje odnose na ravni celotne organizacije. Zato je sledenje trendom, pridobivanje novih znanj in povezovanje pomembno kot še nikoli doslej.
Vabljeni v družbo, kjer razvijamo najboljšo podporo menedžmentu! Opremili vas bomo z znanjem, navdihom in vam pomagali stkati neprecenljive poslovne vezi.
Četrtek je posvečen strateškemu razmišljanju in razvijanju ključnih mehkih veščin prihodnosti. Poudarili bomo pomen poznavanja široke slike in vam razkrili bistvo menedžerskega razmišljanja. Dan bomo zaključili s podelitvijo nagrad ADMA odličnost leta 2022 in ADMA druženjem.
Petek poteka v znamenju učinkovitosti na delovnem mestu. Postregli bomo s prijemi in tehnologijami za večjo produktivnost na delovnem mestu in vas opremili za spopadanje z vsakodnevnimi poslovnimi izzivi. Dan bomo začeli s tradicionalnim dobrodelnim tekom, končali pa z večerno zabavo.
Sobota je namenjena uravnoteženosti. Na naše počutje na delovnem mestu vplivajo številni dejavniki. Spoznali bomo tehnike za soočanje s stresom ter ohranjanje našega ravnovesja in notranjega miru.
Direktor Planet GV
Poslovna direktorica Planet GV
Poslovna sekretarka, Waldorfska šola Maribor, in predsednica Zveze klubov poslovne odličnosti Slovenije
Podpredsednica Zveze klubov poslovne odličnosti Slovenije
Koordinatorka pisarne uprave, Luka Koper, d.d.
4. februar, 1. april, 3. junij, 8. september, 4. november, 9. december 2022.
Naročnina za fizične osebe znaša 50 EUR z DDV.
Naročnina za pravne osebe znaša 79,90 EUR + DDV.