Maja Golob

Poslovna coachinja in svetovalka za marketing

Maja Golob verjame, da smo posel ljudje. S komuniciranjem se profesionalno ukvarja 30 let. Je soustanoviteljica družbe za komuniciranje Spago, mednarodno akreditirana poslovna coachinja vodij in timov, svetovalka za marketing in odnose s strankami, gostujoča predavateljica Fakultete za podjetništvo Gea College, članica Združenja manager in mednarodne coaching zveze ICF.

Podjetjem pomaga odkriti in aktivirati notranje potenciale za rast ter okrepiti odnose s strankami in v kolektivu. V svojih knjigah Ne čakaj na stranke, Ne čakaj na vikend in Ne čakaj na rože bralce vodi k raziskovanju različnih ravni odnosov: odnosa do sebe, do bližnjih, do sodelavcev in strank, odnosa do življenja in sveta, ter spodbuja k grajenju pristnih, srčnih odnosov na vseh ravneh.

10 napotkov za srčne odnose s strankami in sodelavci

Prepričanje, da so odnosi s strankami izključna domena prodaje in marketinga, že dolgo ne velja več. Odnosi s strankami so v resnici odgovornost vseh zaposlenih. Kako stranke pridobiti in jih obdržati? Kako lahko podpora menedžmentu kot osrednji povezovalni člen organizacij prispeva k boljšim odnosom s strankami? Spoznajte 10 načel srčnih odnosov s strankami in sodelavci.