25+ UR STROKOVNIH VSEBIN

25+ GOVORCEV

450+ UDELEŽENCEV

3 DNEVI DRUŽENJA

Kongres ADMA je največji slovenski in evropski dogodek za zaposlene s področja podpore menedžmentu

Učinkovita podpora predstavlja pomemben člen, ki gradi in povezuje odnose na ravni celotne organizacije. Nove tehnologije in oblike dela tudi na tem področju zahtevajo nenehno razvijanje kompetenc na področju reševanja konfliktov, sodelovanja, kritičnega razmišljanja, upravljanja z ljudmi, organizacijskih sposobnosti, čustvene inteligence, etične presoje in odločanja ter kognitivne fleksibilnosti.

Zato smo določili tri področja, za katera verjamemo, da so ključna za vašo rast in razvoj na delovnem mestu. Četrtek bo posvečen strateškemu razmišljanju, petek učinkovitosti, sobota pa bo namenjena uravnoteženosti.

Opremili vas bomo z veščinami, s katerimi boste kos prihajajočim izzivom, z znanji, s katerimi boste prispevali k uspešni prihodnosti svoje organizacije, ter s poznanstvi, ki vam bodo v pomoč na poslovni poti.

Vabljeni v družbo, kjer razvijamo najboljšo podporo menedžmentu! Vabljeni na Kongres ADMA, kjer se bo od 21. do 23. maja 2020 družilo več kot 450 zaposlenih s področja podpore menedžmentu!

DO KONGRESA ADMA NAS LOČI ŠE:
0Dni0Ur0Minut

Utrinki z minulega Kongresa ADMA

Zakaj na Kongres ADMA?

ADMAstične vsebine

Takrat ko vodja in osebje, ki ga podpira, delujejo usklajeno in harmonično, skorajda ni ovir, ki bi jim ne bili kos. Pot do tja pa seveda ni preprosta. Najboljša podpora menedžmentu je močna tako na strokovnih znanjih kot pri obvladovanju mehkih veščin.

Na Kongresu ADMA vas čaka bogat tridnevni program, ki se letos z glavnega odra širi tudi na vzporedni program. Poleg predavanj priznanih domačih in tujih strokovnjakov vam bodo vsak dan na voljo tudi številne interaktivne delavnice.

ADMA energijo bodo ustvarjali primeri dobrih praks, vrhunska predavateljska zasedba, izmenjava izkušenj, mreženje, ADMA zabava ter podelitev nagrade ADMA odličnost.

ADMAstični govorci

Na Kongresu ADMA boste zagotovo v odlični družbi! Navdihnili nas bodo vrhunski domači in tuji strokovnjaki, ki bodo z vami delili svoje izkušnje, znanje in veščine. Kongres bo postregel z vsebinami s področja strateškega delovanja, učinkovitosti ter uravnoteženosti na delovnem mestu.

Čakajo vas vsebine s področja digitalne pismenosti, vodenja, komunikacije in odnosov, finančnega poslovanja, spletne varnosti, bontona, jezikovne odličnosti, kadrovanja, upravljanja s časom, obvladovanja stresa in drugih pomembnih področij delovanja pri podpori menedžmentu.

Zadnji dan kongresa smo namenili tudi uspešnejšemu sodelovanju med vodstvom in podporo. V soboto na odru tako gostimo tudi direktorje uspešnih slovenskih podjetij.

ADMAstično prizorišče

Za vse, kar je prijetno, smo ljudje bolj dojemljivi in odprti. Tako je tudi z učenjem. Kaj je lepšega, kot da svoja obzorja širite na čudoviti lokaciji? Petzvezdnično luksuzno letovišče na plaži Portoroža je popoln oder za učenje, mreženje in sprostitev.

Obljubljamo vam tri nepozabne dni, ki jih boste preživeli v ADMAstični družbi. Kongresno dogajanje bo zapolnilo vsak vaš trenutek – Izbor ADMA odličnost leta, ADMA druženje ob šampanjcu, dobrodelni tek in pohod, ADMA zabava z DJ-em, sponzorske stojnice, animacije in nagradne igre.

Vabljeni v družbo, kjer razvijamo najboljšo podporo menedžmentu.

Bodite z nami in izkoristite edinstveno priložnost za izobraževanje, potrditev, druženje in praznovanje poklica podpore menedžmentu!

Glavna govorka Kongresa ADMA 2020

Diana Brandl

Coach, trener in mednarodna predavateljica

Diana Brandl je diplomirala iz mednarodnega upravljanja in managementa, s specializacijo s področja upravljanja pisarne. Pred kratkim jo je Global Digital Women imenoval za žensko tedna. V vsej svoji karieri je uspešno sodelovala z izvršnimi direktorji globalnih korporacij, kot je Sony. Sodeluje s strankami, kot so Microsoft, Procter&Gamble, Mercedes, Telekom, TUI, Merck Pharma, Roche Pharma, Švicarska televizija, in hkrati poučuje na poslovni šoli ZfU v Švici in na Gospodarski zbornici v Berlinu, Nemčija. Diana se ponaša z bogatim znanjem in izkušnjami iz komunikacij ter je dinamična v mreženju. Nenehno podpira vlogo poslovnega asistenta z nastopanjem na mednarodnih prireditvah in objavljanjem različnih člankov v Nemčiji in tujini, s poudarkom na digitalni preobrazbi, osebni blagovni znamki, strateškem mrežju, mentorstvu, raznolikosti in družabnih medijih. Sama se ima za del digitalne generacije in je delovala v svetu zagonskih podjetij, kjer je vnovič odkrila svojo vlogo poslovne asistentke s 17-letnimi poklicnimi izkušnjami v generaciji novega dela. Iz prve roke nas seznanja, kako je sodelovati z milenijskimi menedžerji in kako pomembno je pripovedovanje zgodb pri brušenju svojega profila.

Več o govorki

Kdo vse vas bo še navdušil

Sara Isaković

Magistra performance psihologije

Dusha Barbara Vidanovich

Svetovalka in direktorica podjetja Europrotocol

Dr. Nadja Zorko

Poslovna in finančna svetovalka

Bernarda Marovt

Svetovalka v poslovnem in modnem svetu

Petra Mlakar

Univerzitetna diplomirana novinarka

Jasmina Spahalić

magistrica slovenistike

Branka Strniša

Vedenjsko kognitivna terapevtka

Kaja Strniša

magistrica komunikologije

Margareta Ana Bole

Fizioterapevtka in alternativna terapevtka

Nataša Brunec

Certificirana master trenerka metode GTD

Tanja Želj

Ambasadorka zdravega načina življenja

Tomaž Ovsenik

Poslovni trener

dr. Franc Gider

Doktor biomedicinske tehnike, poslovni svetovalec, predavatelj in mentor

mag. Aleksandra Brank

Ekspert CX metode

Renata Zadravec

Specialist na področju kadrovskega managementa

Nataša Gorenc

Osebna trenerka

Nejc Novak

Pravnik

Anton Gazvoda

Mikrocop

Damjana Ocvirk

Ekonomistka in direktorica prodaje

Alenka Kraljič

Psihologinja in direktorica razvoja poslovanja

Kongres ADMA vas pričakuje!

Sprejmite odločitev in se pridružite edinstvenemu ADMA svetu.

Kaj menijo tisti, ki so bili na Kongresu ADMA?

Z zagotovostjo lahko izpostavim, da je Kongres ADMA enkraten dogodek v Sloveniji, kjer lahko posameznik na enem mestu pridobi široko paleto strokovnih znanj, odgovore na številna aktualna vprašanja, ter vzpostavi nova poznanstva, ki lahko prerastejo v prava prijateljstva.

Mladenka Bogatinovski

Energija plus d.o.o.

Vsako leto nestrpno pričakujem mesec maj in udeležbo na Kongresu ADMA. Polna novih poznanstev, znanj, in izkušenj se z veseljem vračam v staro delovno okolje kjer vse to tudi uporabim pri svojem delu.
ADMA je nagrada, vzpodbuda in izziv.

Tanja Rajar

Adria Mobil, d.o.o.

Kongres mi predstavlja pridobitev novih znanj in poznanstev ter izmenjavo uporabnih informacij. Izbira predavateljev in navezava predavanja na predavanje je vrhunska. Združeno je uporabno s koristnim zato verjamem, da ni osebe, ki se s kongresa ne bi vračala polna pozitivne energije ter večjim elanom do dela.

Mojca Frešer

Pomgrad d.d.

Tempo poslovnega sveta je vedno hitrejši in zahteva vedno več znanja. Prav osvežitev znanja in nove strokovne vsebine pa so tisto, kar mi je bilo na kongresu ADMA najbolj všeč. Vrhunski predavatelji so nas navdahnili, na delovno mesto pa sem se vrnila z veliko mero motivacije za nadaljnje delo in izboljšave. Veseli me, da sem na kongresu ADMA dobila potrditev, da je poklic poslovnih sekretark pomemben člen podjetja in da smo tajnice cenjene. Ko stopiš v dvorano, v kateri je 400 žensk s podobnim delom, podobnimi izkušnjami, polne pozitivne energije, optimizma, topline … že komaj čakaš na naslednji kongres.

Nina Podgoršek

Plastika Skaza d.o.o.

Možnost nastanitve

Kongres ADMA bo ponovno preplavil najsvetlejšo dvorano kongresnega centra GH Bernardin, dvorano Evropa. Osupljiv pogled na morje, sodobna tehnologija in prostornost bodo poskrbeli za ADMAstično doživetje, Prav tako vam ponujamo možne nastanotve v bližini dogodka.

GRAND HOTEL BERNARDIN
OBALA 2, 6320 PORTOROŽ

MOŽNOSTI NASTANITVE

VELIKI SPONZOR

 

SPONZOR

 

URADNA KAVA KONGRESA

 

URADNI VITAMINI

 

URADNA VODA KONGRESA

 

MALI SPONZORJI

 

PODPORNIKI